Известие

Collapse
No announcement yet.

Хидравлика-маневреност!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от J_I_V_K_O
    ... а и нали имаме хидравлика
    То без хидравлика си направо за колесар Аз наскоро пробвах да врътна на мойта волана на загасен двигател...с тея 205 ширина е простооо...в момента го дават по БТВ филма с Том Круз
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      е ти наистина, си като валяк... и сигорно ти подрусва ако са най-много на 50
      Lexus Is200
      Honda CBR 600 F4i

      Comment


      • #18
        Незнам за ТД, ама хода на волана на боксерите е с половин оборот повече от на ТС/ДжейТД .
        Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

        Comment


        • #19
          което би трябвало да ги прави по маневрени, "може би" но наистина при обратен завои ти трябват три ленти от пътя SUX...
          Lexus Is200
          Honda CBR 600 F4i

          Comment


          • #20
            Надали са по маневрени. По-скоро ТС има по-директно управление....
            Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

            Comment


            • #21
              може и да си прав това може да се докаже само по един на4ин TETS DRIVE тъкмо ще сме просветени...
              Lexus Is200
              Honda CBR 600 F4i

              Comment


              • #22
                Нез колеги ама аз на нормален път еднопосочен с 2 плътна като карам в едната посока в няй-лявото плътно спокойно мог ад анаправя обратен завой в другото. Аз не се оплаквам от маневреност на автомобила.
                Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

                Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от J_I_V_K_O
                  е ти наистина, си като валяк... и сигорно ти подрусва ако са най-много на 50
                  Подрусва, ама се свиква. На 205/50/15 съм. разлика спрямо 195/55/15 не забелязах така или иначе...то поне стабилността да беше се подобрила драстично...

                  А що се отнася до по-маневрения боксер, то според мен си трябва почти цял оборот повече за ТС и ЖТД, че да стане що годе нормално завиването
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #24
                    нормално е да подрусва моите са 185/60/14 ам джантите са мн хубави BBS-ки
                    Lexus Is200
                    Honda CBR 600 F4i

                    Comment


                    • #25
                      Аз какво да кажа с мойте 205/45/16 и спортно окачване...
                      166, 2.4 JTD'00

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Chimev
                        Аз какво да кажа с мойте 205/45/16 и спортно окачване...
                        Сигурно често ходиш да ти оправят пломбите
                        146 1.6 Boxer '96

                        Comment


                        • #27
                          Превенция срещу камъни в бъбреците
                          166, 2.4 JTD'00

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от J_I_V_K_O
                            което би трябвало да ги прави по маневрени, "може би" но наистина при обратен завои ти трябват три ленти от пътя SUX...
                            Повечето обороти не са критерий за по голяма маневреност.
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              и ти си прав ам няма кои да се замисля
                              Lexus Is200
                              Honda CBR 600 F4i

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Naso
                                Надали са по маневрени. По-скоро ТС има по-директно управление....
                                Направо си е така да ви кажа аз поне го знам от личен опит все пак от боксер се качих на ТС
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X